Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Lengvųjų automobilių ratų geometrijos, važiuoklės remonto baro organizacinis ekonominis projektas
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Lengvųjų automobilių ratų geometrijos, važiuoklės remonto baro organizacinis ekonominis projektas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Transporto įmonių ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Lengvojo automobilio ratų geometrijos, važiuoklės remonto įmonės kūrimo organizacinė – ekonominė analizė. įmonės veikla ir valdymas. Transporto paslaugų analizė. Technologinė įranga. Technologinis procesas. Metinė darbų apimtis. Rinka ir konkurentai. Prielaidos ir verslo rizika. Finansų planas. Vieno etatinio darbuotojo metinis darbo laiko fondas, valandomis. Reikalingas etatinių darbininkų skaičius. Darbo užmokestis darbininkams. Papildomas darbo užmokestis (atostogų, ligų, komandiruočių, mokymų apmokėjimas). Bendras metinis darbo užmokestis. Atskaitymai socialiniam draudimui nuo darbo užmokesčio. Garantinio fondo įmokos nuo darbo užmokesčio. Metinis darbininkų darbo užmokesčio fondas su atskaitymais socialiniam draudimui ir garantiniam fondui (metinis darbo užmokesčio fondas). Elektros energijos sąnaudos. Sąnaudos vandeniui technologiniams tikslams. Sąnaudos vandeniui buitiniams tikslams. Sąnaudos patalpų apšildymui. Sąnaudos technologinės įrangos priežiūrai ir remontui. Sąnaudos technologinės įrangos priežiūrai ir remontui. Išlaidos įrengimų, pastatų, automobilių amortizacijai. Sąnaudos mažaverčiam inventoriui. Sąnaudos darbų saugai. Išlaidos priešgaisrinei saugai. Automobilių eksploatavimo išlaidas sudaro. Projektuojamojo objekto techniniai ekonominiai rodikliai. Metines pajamas už paslaugas. Investicinių projektų įvertinimo rodikliai. Efektyvumo koeficientas. Išvados.

Ištrauka

Šiais metais Lietuvoje buvo įregistruota du milijonai įvairių markių krovininių ir lengvųjų automobilių. Lengvųjų automobilių skaičius siekė vieną milijoną aštuonis šimtus tūkstančių, tačiau tik dalis šių automobilių yra nauji. Nauji automobiliai nereikalauja didelės priežiūros, nes nėra tiek susidėvėję, tačiau jiems būtina laiku atlikti technines apžiūras, ko reikalauja gamintojas automobilio techniniame pase. Dauguma Lietuvoje yra seni arba visai pasenę automobiliai, kuriems ypač reikia kruopščios techninės priežiūros. Kuo automobilis turi didesnį pravažiuotą kilometražą, tuo daugiau jam reikia priežiūros, nes atsiranda didesnių ir sudėtingesnių gedimų.
Automobilių savininkai norėdami tinkamai eksploatuoti savo automobilį ir pailginti jo tarnavimo laiką, pastebėję gedimus, tuojau važiuoja į servisą šalinti gedimų, nes netvarkomas gedimas gali sukelti kitų gedimų, o tai iškart atsiliepia remonto kainai. Didžiąją dalį gedimų sudaro važiuoklės elementų susidėvėjimas, o likusi dalis tai variklių ir transmisijos gedimai. Todėl nuolatos reikia atlikti automobilių technines apžiūras servisuose, kad laiku būtų pastebėti gedimai.
Dažnai atlikus važiuoklės remonto darbus reikia atlikti ratų geometrinį suvedimą, jog automobilis kelyje būtų lengviau valdomas, stabilesnis ir saugesnis. Ratų geometrinį suvedimą nėra taip lengva padaryti. Tam reikia geros kompiuterizuotos darbo įrangos, todėl ne kiekvienas servisas užsiema šiuo darbu. Tokia įranga brangiai kainuoja ir pasekoje šiuo darbo užmokestis taip pat nėra pigus. Todėl dauguma savininkų renkasi nekokybiškas ir pigesnes paslaugas. Jie ieško servisų, ar mažų imonių, kurios atliktų tuos pačius darbus pigiau, bet neretai pasitaiko kad už tuos darbus tenka sumokėti didesnius pinigus, nei prašė specializuotas servisas ir atlikto darbo kokybė kartais būna prastesnė.
Kylant automobilių remonto kainoms servisuose, nutariau įkurti servisą, kuriame bus atliekami techninei remonto darbai mažesnėmis rinkos kainomis. Servise didžiąją galį darbų sudarys važiuoklės remonto darbai ir ratų geometrinis suvedimas. Darbo trukmė priklausys nuo gedimo, tačiau profesionalūs mechanikai stengsis kuo greičiau pašalinti gedimą, darbą atliekant aukščiausia kokybe. Skubiu atveju klientas galės pasinaudoti privačiu serviso automobiliu, kol jo automobilis bus suremontuotas.
Ši įmonė turėtų lengvai įsitvirtinti rinkoje, nes daugelis servisų siekia didelio pelno. Mano įmonė taip pat sieks pelno, tačiau kainos tikrai bus labiau priimtos klientui, negu kainos kituose specializuotose servisuose.

Kursinio darbo objektas – lengvųjų automobilių važiuoklės ir ratų geometrijos suvedimo paslaugas teikianti įmonė.
Kursinio darbo tikslas – parengti lengvųjų automobilių važiuoklės ir ratų geometrijos suvedimo paslaugas teikiamos įmonės ekonominį planą.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti informacinius šaltinius, kuriais remiantis atliktas darbas.
2. Suformuluoti verslo idėją, ir parinkti jai tinkamą verslo valdymo formą
3. Įvertinti rinką. Apskaičiuoti kiek paslaugų gali būti parduota rinkoje per mėnesį.
4. Rementis statistika, spaudos ir įvairių katalogų informacija, įvertinti konkurentus.
5. Parengti automobilio važiuoklės remonto serviso finansų planą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-04-17
DalykasInžinerijos kursinis darbas
KategorijaInžinerija
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis109.54 KB
AutoriusNaujokas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasSigutė Ežerskienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lengvuju automobiliu ratu geometrijos vaziuokles remonto baro organizacinis ekonominis projektas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Sigutė Ežerskienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą