Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Variklio pakabos sistemos
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Variklio pakabos sistemos

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Variklio pakaba ir jos paskirtis. Variklio tvirtinimo taškai. Atraminių elementų tipai. Elektroniškai valdomos hidraulinės variklio pagalvės. Pasyvaus veikimo hidraulinės variklio pagalvė. Naujos kartos "Magneto Rheological" variklio pagalvės. Guminių variklio pagalvių komponuotės. Naujos kartos plastiko tvirtinimo elementai. Išvados.

Ištrauka

Nuo pat pirmojo automobilio sukūrimo automobiliai tobulinami.Naudojamos vis pažangesnės automobilių gamybos technologijos, kurios suteikia įvairiapuse naudą jų eksplotavime.Automobiliai tampa saugesni, ekologiškesni, galingesni bei komfortiškesni.Būtent komforto lygis yra neatskiriama šiuolaikinio automobilio charakteristika.Remiantis statistika didelė dalis pirkėjų renkasi automobilį ne tik pagal technines galimybes ar saugumą, bet pagal komfoto lygį.Komfortiškumą sukuria pasyvi ir aktyvi komforto įranga.Šiai įrangai priklauso ne tik tokie privalumai kaip el. Klimato kontrole, el. langai ir kt. elektrinė įranga, bet ir vibracijas bei triukšmą slopinantys įrengimai.Šiems irengimams priskiriama automobiliu ratų pakabos sistemos, gera salono garso izoliacija bei variklio pakabos sistemos.Vien tik komfortiška ratų pakaba ir garso izoliacija neapsaugo nuo automobilio kėbulo vibracijų ir triukšmo.Nuolatinius ir monotoniškus kėbulo virpesius, kuriu siekiama išvengti, sukelia automobilio variklis.Variklio virpesiams maksimaliai sumažinti naudojamos vis sudėtingejančios ir tobulėjačios variklio pakabos sistemos.Variklio tvirtinimui kėbule naudojami įvairių formų ir konstrukcijų tvirtinimo elementai. Automobiliuose variklio tvirtinimo schemos parenkamos atsižvelgiant į automobilio kėbulo konstrukcijos ir variklio tipą.Variklio pakabos elementams šiuolaikiniuose automobiliuose, kaip ir kitoms konstrukciškai svarbioms kėbulo dalims, keliami tam tikri reikalavimai.Variklio pakaba turi atitikti pasyvaus saugumo reikalavimus, kurie keliami saugumo bandymuose automobiliui susidūrus su kliūtimi.Variklio pakaba turi būti pakankamai elastinga, kad gerai slopintų vibracijas.Tačiau variklio pakaba turi būti ir pakankamai tvirta, kad atlaikytų vertikalius variklio švytavimus atramų atžvilgiu bei šonines ir išilgines jėgas automobiliui staigiai stabdant, greitėjant ir posūkiuose.
Dabar, lyginant su senesniais automobiliais, siekiant automobilio saloną kuo labiau atriboti nuo variklio sukeltų vibracijų yra naudojamos pakankamai sudėtingos variklio pakabų komponuotės.Naudojamos ne tik standartinės stačiakampės, cilindrinės ar kt. formos iš guminių pagalvėlių vulkanizavimo būdu sujungtų su metalinėmis plokštelemis ar taurelėmis.Į šiuokinius automobilius be minėtų atraminių pagalvių dar montuojamos ir sudėtingesnės hidraulinės ar net elektroniškai valdomos variklio pakabos.
Panagrinėsime skirtingų automobilių pakabų sistemų veikimo principus, sandarą, privalumus bei trūkumus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-02-24
DalykasInžinerijos referatas
KategorijaInžinerija
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis925.43 KB
AutoriusGediminas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2012 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasE. Lazauskas
Švietimo institucijaKauno technikos kolegija
FakultetasElektromechanikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Variklio pakabos sistemos [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Kauno technikos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • E. Lazauskas
  • 2012 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą