Riedmenų traukos teorijosRiedmenų traukos teorijos namų darbas. Įvadas. Lokomotyvo pagrindiniai techniniai duomenys (charakteristika). Nagrinėjamo kelio ruožo redukavimas. Kelio ruožas judant. Pagrindinės traukinio judėjimo varžos apskaičiavimas. Papildomų traukinio judėjimo varžų apskaičiavimas. Traukinio atstojamųjų jėgų apskaičiavimas ir diagramos sudarymas. Traukinio masės nustatymas ir patikrinimas. Traukinio sustojimo kelio skaičiavimas. Traukinio judėjimas tarp stočių A ir B. Degalų sąnaudos. Šiuo metu geležinkelio transportas įgyja vis didesnę reikšmę ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio transporto sistemoje. Tai lemia dvi pagrindinės priežastys: santykinai maža atmosferos oro tarša ir mažiausi lyginamiefi vežamų krovinių ir keleivių tarifai. Vieną svarbiausių vietų geležinkėlio transporto sistemoje užima traukos riedmenys- lokomotyvai. Jiems tenka daugiau nei trečdalis visų geležinkelio eksploatacijos išlaidų. Todėl labai svarbu organizuoti jų tinkamą naudojimą, nes tai viena pagrindinių visos geležinkelio sistemos efektyvaus ir pelningo darbo sąlygų. Šiame namų darbe paskaičiuoti ir gauti duomenys leidžia mums kuo efektyviau panaudoti lokomotyvus ir kelio ruožus, maksimaliai panaudoti lokomotyvo sankybio svorį, traukos galią, taip pat traukinio kinetinę energiją, traukiant didžiausios masės sąstatą maksimaliai leistinu greičiu. ... Failo pavadinimas | Riedmenu traukos teorijos [speros.lt].docx |
---|
Panašūs darbai- Namų darbai
- 18 puslapių
 - Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 5 Klasė/kursas
- G. Bureika
- 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |