Volvo automobilių saugumasĮvadas. Europiečiai − saugumo novatoriai. Volvo trijų taškų saugos diržams – 50 metų. Volvo požiūris. "Volvo Cars" tikslas. Penkių saugumo stadijų analizė ir vystymas. 1 Stadija: Nekonfliktinė. 2 Stadija: Konfliktinė. 3 Stadija: Išvengimas/Sušvelninimas. 4 Stadija: Susidūrimas. 5 Stadija: Poavarinė. "Volvo" automobilių saugos centro bandymų laboratorija. Kaip vyksta darbas? Kas vyksta smūgio metu? Kaip pakeičiama tunelio padėtis? Kaip automobiliai juda tuneliu? Išvados. Keliuose kasdien susižeidžia ir net žūna begalė žmonių. Dažnai perkant automobilį atsižvelgiame ne tik į jo variklio arklio galias ar į ekonomiškumą, bet ir į saugumą. Įvairūs automobilų gamintojai išleidžia daugybę lėšų automobilių avarijų testams tam, kad padarytų savo automobilius kiek įmanoma saugesnius. Šioje srityje toliausiai pažengęs "Volvo" koncernas. Dėl tokio didelio dėmesio saugumui ne nuostabu, jog "Volvo" modeliai tarptautiniuose testuose gauna pačius aukščiausius įvertinimus. Šis automobilių gamintojas dar labiau visus nustebino pareikšdamas, jog nori iki 2020 metų visus "Volvo" automobilius paversti saugiausiais pasaulyje.
Pirmosios iniciatyvos automobilių saugumo srityje kilo Amerikoje, esminiai pokyčiai prasidėjo Europoje iškart po Antrojo pasaulinio karo. Čia 1944 m. pristatytas būsimasis saugumo etalonas, Volvo PV 444 modelis, turėjęs iki tol negirdėtą dalyką – saugos karkasą. Volvo PV 444 pagrindinė kėbulo dalis, kur sėdi vairuotojas ir keleiviai, sudarė vientisą karkasą, kuris buvo atsparesnis už priekinę ir galinę kėbulo dalis. Galime sakyti, kad priekinė ir galinė dalys veikė ir kaip energiją sugeriančios gniuždymo zonos, nes smūgio metu deformuodavosi stipriau nei pagrindinis kokpitas, kur sėdi žmonės. Avarijos metu automobilio kėbulas gebėjo gerokai sušvelninti smūgį neprarasdamas pagrindinės dalies – kokpito – standumo, be to, pailgėdavo ir laikas (aišku, tai milisekundės, bet jos nepaprastai svarbios) iki automobilio sustojimo, o tai reiškė mažesnę perkrovą keleiviams. ... Failo pavadinimas | Volvo automobiliu saugumas [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Referatai
- 11 puslapių
 - Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
- Saugirdas Pukalskas
- 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |