Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Gamybinės praktikos ataskaita: dyzelinio traukinio stabdžių sistema
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gamybinės praktikos ataskaita: dyzelinio traukinio stabdžių sistema

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Dyzelinio traukinio RA-2 stabdžių sistema. Stabdžių sistemos paskirtis ir pagrindiniai įtaisai. Stabdžių sistemos veikimo principas. Pneumatinių ir elektropneumatinių stabdžių valdymas. Pagrindiniai dyzelinio traukinio RA – 2 stabdžių sistemos elementai. Stabdžių cilindrai, bendras vaizdas bei veikimo principas. Stabdžių blokai. Oro skirstytuvas 292M, bendras vaizdas bei veikimo principas. Elektrinis oro skirstytuvas 305-3, bendras vaizdas bei veikimo principas. Stabdžių sistemos remonto baras. Dyzelinio traukinio stabdžių įrangos remonto baro technologinis eskizas. Remonto technologija taikoma stabdžių įtaisams. Technologinės įrangos modernizavimas.

Ištrauka

Dyzelinis traukinys RA-2 skirtas priemiestiniam keleivių vežimui 1520 mm vėžės pločio keliais vidutinio klimato sąlygomis, esant aplinkos temperatūrai nuo -30°C iki +40 °C. Tokio tipo traukiniai eksploatuojami Europos sąjungoje. RA-2 gali būti suformuotas iš dviejų variklinių vagonų, o tarp jų prikabinant prikabinamuosius vagonus gali būti formuojamas trijų arba keturių vagonų traukinys.
RA2 traukinys kaip ir visi kiti traukiniai yra sudarytas iš daugybės mechanizmų ir sistemų. Kiekviena iš tų sistemų yra būtina, kad būtų galimas jo eksploatavimas. Viena iš sistemų be kurios neįmanoma traukinio eksploatacija yra stabdžių sistema. Šioje ataskaitoje pamėginsiu plačiau apžvelgti šio traukinio stabdžių sistemą bei pagrindinius jos komponentus.
Stabdžių sistemos paskirtis:
• Važiuojančio traukinio greičio sumažinimas;
• Saugus ir tikslus traukinio sustabdymas stotyje ar atsiradus kliūtims;
• Užtikrintas traukinio ar sąstato stovėjimas stotyje ar depe.
Stabdžių sistemos pagrindiniai komponentai yra stabdžių cilindrai, oro skirstytuvai, stabdžių magistralės vamzdžiai orui, trinkelės ir kt.
Po kiekvienu bėginio autobuso RA-2 vagonu yra patiestos dvi oro instaliacijos linijos: slėgio ir stabdžių magistralės, kurios baigiasi galiniais kranais ir sujungtos guminiais vamzdeliais. Žiūrint iš vagono galo dešinėje pusėje visada bus stabdymo magistralė, kairėje slėgio magistralė. Slėgio magistralė kontroliuojama manometru MH2 įrengtu valdymo pulte. Raudona rodyklė rodo slėgį stabdymo magistralėje, o juoda slėgio magistralėje.
Automatinio stabdymo elektropneumatinis vožtuvas, esant normaliam valdymo rėžimui yra pastoviai prijungtas prie elektros srovės. Nurauto vožtuvo maitinimo ritė greitai siunčia signalą į automatinio stabdymo elektropniaumatinį vožtuvą, tai yra ekstremalus stabdymas. Šis vožtuvas patikimai kontroliuoja elektropniaumatinių stabdžių darbą ir garantuoja automatinių stabdžių suveikimą nutrūkus valdymo grandinei. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-10-22
DalykasInžinerijos praktikos ataskaita
KategorijaInžinerija
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis8.98 MB
Autoriuschektisaut
Viso autoriaus darbų19 darbų
Metai2010 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasG. Bureika
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word dyzelinio traukinio stabdziu sistema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • G. Bureika
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą