Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Elektrinio traukinio vežimėlio modernizavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektrinio traukinio vežimėlio modernizavimas

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Vagonų ir lokomotyvų - 2 kursinis darbas. Įvadas. Esama konstrukcija. Elektrinio traukinio vežimėlis. Vežimėlio paskirtis. Vežimėlių klasifikavimas. Siūloma konstrukcija. Išvados.

Ištrauka

Geležinkelio transportas yra viena iš pagrindinių krašto transporto rūšių, o vagonų ūkis - viena iš svarbiausių ir sudėtingiausių geležinkelio transporto ūkio šakų.
Vagonu vadinamas geležinkelio riedmenų vienetas keleiviams ar kroviniams vežti. Didelę reikšmę turi vagonų konstrukcijų racionalumas ir jų techniniai ekonominiai rodikliai, nuo kurių priklauso keleivių pervežimo patogumas, kelio vežamasis pajėgumas, galimybė plačiai diegti kompleksinę mechanizaciją ir automatizaciją gaminant ir remontuojant vagonus, taip pat jų eksploatacija, kapitalinių įdėjimų dydžiai ir kt.
Šiuolaikiniai vagonai esti įvairių tipų ir konstrukcijų, nes turi tenkinti labai įvairius reikalavimus. Jie turi būti universalūs, patogūs keleiviams, išlaikyti greitai gendančių krovinių vertingas savybes, neleisti pažeisti birių krovinių, apsaugoti kai kuriuos krovinius nuo kritulių. Be to turi būti maksimaliai išnaudojama jų keliamoji galia. Dėl šių priežasčių vagonų konstrukcijos būna labai sudėtingos: jie turi automatinius stabdžius, automatines sankabas, šiluminės izoliacijos įrenginius, važiuokles, užtikrinančias eismą dideliu greičiu, mažą pasipriešinimą ir pan.
Šiuolaikiniai traukos būdai leidžia formuoti sunkiuosius krovininius traukinius, kurie gali išvystyti didelius greičius ir nesustodami važiuoti dideliais atstumais. Todėl vagonas turi būti sukonstruotas taip, kad būtų patikimas ir patvarus, kad per trumpą laiką būtų galima patikrinti jo būklę, taip pat atlikti apžiūrą stotyse. Kad eismas būtų saugus, vagonai ir įrengimai turi būti tinkamai prižiūrimi.
Vagonai būna nesavaeigiai, traukiami lokomotyvo, ir savaeigiai - vadinamieji varikliniai vagonai, varomi savo energetinio įrenginio arba gaunantys energiją iš kontaktinio tinklo (elektriniai traukiniai, vagonai metro).
Vagonai skirstomi pagal paskirtį, technines charakteristikas ir eksploatavimo vietą.
Pagal paskirtį skitriamos dvi pagrindinės grupės – keleiviniai ir prekiniai.
Keleiviniai vagonai turi kėbulą, kurį sudaro uždara patalpa su visais pagrindiniais įrenginiais, būtinais keleiviams (įrenginiais sėdėti ir gulėti, šildymo sistema, ventiliacija ir apšvietimu, tualeto patalpomis, patogiais įėjimais ir išėjimais).
Pagal eksploatacijos vietą skiriami bendrojo ir pramoninio transporto tinklo vagonai. Bendrojo tinklo vagonams leidžiama važiuoti visoje šalyje. Tuo tarpu pramoninio pransporto vagonai, jeigu jų konstrukcija visiškai atitinka stiprumo apskaičiavimus, magistralinių geležinkelių vagonų projektavimo normas ir techninių eksploatavimo taisyklių reikalavimus, turi teisę važinėti susisiekimo ministerijos parvirtintais keliais.
Geležinkelio riedmenys gali būti su vežimėliu, ir be jo. Vežimėliai, kaip važiuoklės, naudojami norint padidinti vagonų krovumą ir bazę. Vežimėlio paskirtis yra užtikrinti riedmenų riedėjimą bėgiais (tiesėmis ir kreivėmis), priimti apkrovas nuo kėbulo ir perduoti jas į bėgius, sumažinti smūgius bei virpesius, užtikrinti ratų vėžės pastovumą, bei vežimėlio rėmo pasisukimą kėbulo atžvilgiu
Šio kursinio projekto tikslas – modernizuoti elektrinio traukinio vagono dviašį vežimėlį padidinant jo ašių skaičių iki trijų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-09-09
DalykasInžinerijos kursinis darbas
KategorijaInžinerija
TipasKursiniai darbai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis527.92 KB
Autoriuschektisaut
Viso autoriaus darbų19 darbų
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasG. Vaičiūnas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektrinio traukinio vezimelio modernizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 9 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • G. Vaičiūnas
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą