Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Lokomotyvai ir vagonai
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Lokomotyvai ir vagonai

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Esami traukos riedmenys. "Common rail" sistemos aprašymas. "Common rail" sistemos pranašumai prieš įprastas degalų tiekimo sistemas. Riedmens parinkimas. Pritaikytos "Common rail" konstrukcijos aprašymas. Išvados.

Ištrauka

Reikalavimai dyzelinio variklio įpurškimo sistemoms nuolat didėja. Didesni slėgiai, greitesnis valdymas ir lankstus įpurškimo charakteristikos pritaikymas variklio darbo rėžimui daro dyzelinį variklį taupų, švarų ir galingą.
Pasaulyje ir Europoje kylant aplinkos apsaugos reikalavimams, keliami reikalavimai ir leidžiamiems nuodingų medžiagų kiekiai dyzelinių variklių deginiuose. Nuo 2008.10 įsigaliojo Euro V standartas. Pasiekti standarto keliamus reikalavimus yra labai sudėtinga su senomis dyzelinių degalų tiekimo sistemomis, kurios naudojamos traukos riedmenyse, nes jos nėra pakankamai tikslios. Dalis inventorinio traukos riedmenų parko naudojamų traukos riedmenų yra modernizuoti, modernizavimo darbai atlikti AB "Lietuvos geležinkeliai" dukterinėje įmonėje UAB "VLRD".
Taip pat AB "Lietuvos geležinkeliai" įmonė įsigijo naujų ir modernių traukos riedmenų. Keleiviams vežti naudojami nauji dyzeliniai keleiviniai RA – 2, o krovinių gabenimui – Siemens ER 20 CF lokomotyvai. Šie traukos riedmenys turi modernias sistemas, bei dyzelinius variklius, kuriuose sumontuota viena iš ištobulintų įpurškimo sistemų – akumuliatorinė įpurškimo sistema "common rail" (CR). Be šių traukos riedmenų, parke taip pat yra ir senų markių dyzelių, bei lokomotyvų, kuriuose nenaudojama moderni degalų tiekimo sistema.

AB "Lietuvos geležinkeliai" inventorinį traukos riedmenų parką sudaro 306 traukos riedmenys (į sąrašą neįeina naujai įsigyti dyzeliniai keleiviniai RA – 2 ir prekiniai šilumvežiai Siemens ER 20 CF), iš kurių:
o 139 - prekiniai šilumvežiai (M62, 2M62);
o 91 - manevriniai šilumvežiai (TEM2, ČME3, TGK2);
o 15 - keleivinių šilumvežių (TEP60, TEP70);
o 44 - dyzeliniai traukiniai (D1, DR1A);
o 16 - elektrinių traukinių (ER9M);
o 1 - automotrisė (AR2). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-07-23
DalykasInžinerijos kursinis darbas
KategorijaInžinerija
TipasKursiniai darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis2.79 MB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGediminas Vaičiūnas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lokomotyvai ir vagonai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 12 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Gediminas Vaičiūnas
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą