Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Automobilių transmisijos remonto baro technologinis projektas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Automobilių transmisijos remonto baro technologinis projektas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Santrauka. Profesinių kompetencijų sąrašas. Įvadas. Teorinė dalis. Technologinė dalis. Trumpa objekto charakteristika. Įrenginių bei įrankių parinkimas. Techninės priežiūros ir remonto technologija. Paslaugų technologijos plotas. darbo imlumo skaičiavimas. darbo higiena, priešgaisrinė sauga ir patalpų apšviestumas. Ventiliacijos skaičiavimas. Valdymo struktūra. Išvados.

Ištrauka

Kadangi Lietuvoje automobilių pagal regitros registracinius duomenis www.regrita.lt daugėja. Daugėjant pervežimų skaičiams automobiliai turi būti techniškai tvarkingi. Automobiliui dirbant jo detalės išdyla, atsiranda įvairūs gedimai, pablogėja automobilių techninė būklė, pasiekia tokia ribą, nuo kurios sutrinka jo darbingumas. Todėl toliau ekspluototi automobilio nebegalima arba ekonomiškai netikslinga.
Kad darbingas automobilis tam tikrą laiką atitiktų eksploatacines sąlygas, automobiliui atliekama kas nustatytą laiko terminą techninė priežiūra.
Techninės priežiūros ir remonto metu yra atliekama visos transmisijos diagnostika, išskyrus pavarų dėžes (tiek automatinės, tiek mechaninės), tai yra apžiūrima, vizualiai keičiami tepalai, filtrai, ir taip toliau. Jei yra rimtas gedimas, yra atliekami remonto darbai.
Šioje įmonėje dirbs geri specialistai, turintis autošaltkalvio specialybę, taip pat bus aukštos kokybės įranga. Be to ši įmonė yra kuriama todėl, kad tokių servisų nėra daug, todėl yra tikslinga tokį servisą kurti.
Šio projekto tikslas:
sukurti automobilių transmisijos baro technologinis projektą, kurioje būtu atliekama techninė priežiūra ir remontas.
Šio projekto uždaviniai:
sudaryti technologines korteles, galimų gedimų lentelę, apskaičiuoti darbų imlumą, įvertinti kiek reikės pasamdyti darbuotojų.

Automobiliai yra gaminami įvairių konstrukcijų bei modelių, neišimtis ir transmisija. Automobiliai būna ne tik su priekiniais arba galiniais varomaisiais ratais, bet ir su visais varomaisiais. Transmisijos konstrukcija keičiasi nuo to, kokie yra varomieji ratai, beto priklauso ir nuo to, kokia yra važiuoklė. Ar tai nepriklausoma, kai kiekvienas ratas nėra susietas su kitu ir gali laisvai judėti nepriklausomai nuo to, kaip juda kiti ratai, arba gali būti su priklausoma pakaba, kai ratai juda veinas kito atžvilgiu. Priklausomai, kokie yra varomieji ratai, priklauso ir valdymo subtilybės, beto priklauso ir stabilumas kelyje. Kiekviena konstrukcija turi savo privalumų ir trukumų.
Visuose lengvuosiuose automobiliuose yra viendiskės sankabos, nes joms užtenka sukabinimo ploto ir išlaiko sujunktus variklį ir pavarų dėžę. Tačiau sunkvežimiuose, kurie yra sunkiasvoriai, naudojamos daugiadiskės sankabos. Jie perveža sunkius krovinius, ir viendiskės sankabos nebeužtenka. Ji pradeda buksuoti, norint kad ji nebebuksuotų, reikia didinti sankabos sukabinimo plotą, tačiau padidinus sankabos sukabinimo plotą ji pasidaro nebekompaktiška (didelė). Kad taip nebūtų yra naudojamos daugiadiskės sankabos, tai yra keli mažesni diskai, kurie atlieka tą pačią funkciją kaip ir vienas didelis sankabos diskas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-24
DalykasInžinerijos kursinis darbas
KategorijaInžinerija
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis183.05 KB
Autoriuskestas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasKairys
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Automobiliu transmisijos remonto baro technologinis projektas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Kairys
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą