Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Susisiekimo sistemos kursinis projektas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Susisiekimo sistemos kursinis projektas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Aiškinamasis raštas. Kursinio projekto užduotis. Marijampolės rajono žemėlapis. Automobilių eismo diagramų sudarymas. Krovinių ir keleivių pervežimo apimčių skaičiavimas. Marijampolės rajono susisiekimo sistemos automobilių eismo kartogramos sudarymas. Transporto mazgų (automobilių kelių sankryžų) projektavimas. Automobilių kelių pralaidumo pagal esamus kelių parametrus skaičiavimas. Transporto susisiekimo sistemos sąveikos punktų (sandėlių, aikštelių, saugyklų) projektavimas. Krovinių pervežimo racionalios sistemos projektavimas. Kelio dangos racionalios konstrukcijos parinkimas. Išvados.

Ištrauka

Duotame Marijampolės rajone skaičiuosiu šešis pasirinktus kelius, iš kurių yra du magistraliniai, trys krašto ir vienas rajoninis. Visi skaičiavimai atliekami tik Marijampolės rajone. Kiekvienam keliui skaičiuosiu kelio eismo intensyvumą ir sudarysiu diagramas, pagal kurias sudarysiu Marijampolės rajono susisiekimo sistemos automobilių kelių eismo kartogramą. Apskaičiuosiu keleivių ir krovinių vežimo apimtis, pagal duotus užduotyje duomenis.
Dėstytojo nurodytose vietose projektuoju asfaltbetonio gamyklą ir du smėlio karjerus. Projektuoju kelius jungiančius smėlio karjerus ir gamyklą su jau turimais keliais. Pagal eismo intensyvumą, nustatau kelių kategorijas, kurias panaudoju projektuojant tris sankryžas. Viena sankryža yra dviejų lygių, kitos dvi vieno lygio.
Skaičiuoti kelio pralaidumui pasirenku kelią su didžiausiu intensyvumu, Marijampolė – Vilkaviškis (A7)(eismo intensyvumas 3391 aut./parą), ir vieną kelią su mažesniu intensyvumu, Marijampolė – Prienai (105)(eismo intensyvumas 2183 aut./parą).
Užduotyje nurodyta suprojektuoti mineralinių miltelių talpyklą. Ją projektuoju pagal reikalingų medžiagų kiekį, iš literatūros pasirenku bendrą asfaltbetonio gamyklos planą.
Pasirinktoje vietoje projektuoju tris poilsio aikšteles. Viena aikštelė yra ilgalaikio stovėjimo, kita trumpalaikio, trečia (gražaus vaizdo) mažiausio stovėjimo.
Krovinių pervežimo racionaliausią sistemą projektuoju nekeičiant, pagal galimybes, transporto statinių vietos. Projektuoju taip, kad projektuojamoje sistemoje keliai eitų ne per gyvenvietes ir apsaugotų oro užterštumo.
Projektuoju kelio dangos konstrukciją keliui su didžiausiu intensyvumu, Marijampolė – Vilkaviškis (A7)( eismo intensyvumas 3391 aut./parą). Projektavimui dangos klasė ir kiti duomenys parenkami pagal kelio kategoriją iš atitinkamų normų.
Automobilių eismo diagramų sudarymui iš Marijampolės rajono susisiekimo sistemos schemos parenku 6 svarbiausius kelius. Išmatuoju jų ilgį (km), kitus duomenis paimu iš užduoties ir duotų lentelių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-07
DalykasInžinerijos kursinis darbas
KategorijaInžinerija
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis536.02 KB
Autoriusmarjanas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasChristauskas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasAplinkos inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Susisiekimo sistemos kursinis projektas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2011-01-18 IP: 78.57.6.187
    as sako

    nesisiuskit to darbo neikas, nerodo nei grafiku nei kitu breziniu

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Christauskas
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą