Benzino įpurškimo sistemos paskirtis Benzino įpurškimo sistemos. K-Jetronic sistema. Ke-Jetronic sistema. Ke-monotronic sistema. L-jetronic sistema. L-monotronic sistema. Lh-monotronic sistema. Hf-monotronic sistema. P-monotronic sistema. Centrinio įpurškimo sistemos. Tiesioginis benzino įpurškimas. Benzinio įpurškimo sistemos paskirtis – visuose važiavimo režimuose ruošti reikalingą degalų ir oro mišinio kiekį. Naudojant λ reguliavimo sistemą, deginiuose galima gerokai sumažinti nuodingų medžiagų kiekį. Įpurškimo sistemų klasifikavimas. Lengvuosiuose automobiliuose dažniausiai būna įpurškimo sistemos, purškiančios degalus į įsiurbimo vamzdį. Daugiataškes nepertraukiamo įpurškimo sistemos. Daugiataškeje įpurškimo sistemoje kiekvienam cilindrui yra atskiras purkštuvas. Dažniai šiuos sistemos vadinamos MPI: Multi Point Injection (angl. – daugiataškis įpurškimas).
Benzino įpurškimo sistemos turi šiuos privalumus: 1. nebūtina pašildyti įsiurbiamą į cilindrus orą, todėl pagerėja cilindrų pripildymas; 2. geriau negu karbiuratoriniame variklyje susidaro ir sudega mišinys; 3. mažesnės benzino sąnaudos; 4. išmetamose dujose yra mažiau toksiškų medžiagų Šį įpurškimo sistema sudaryta iš trijų sistemų: • degalų tiekimo, • oro kiekio matavimo, • mišinio ruošimo.
Degalų tiekimas. Degalų tiekimo elektrinis ritinis siurblys tiekimo (sistemos) slegiu tiekia degalus dozatoriui – skirstytuvui. Jis taip įjungtas į elektros grandinę, kad esant įjungtam uždegimo jungikliui ir neveikiant varikliui degalai netiekiami (pvz., įvykus avarijai). Iš dozatoriaus – skirstytuvo degalai teka į purkštuvus. Pastareji visų keturių taktų metų nepertraukiamai (vok. kontinuierlich – nepertraukiamai, todel ir K- jetronic) smulkiai purškia degalus į variklio įsiurbimo kanalus prieš įsiurbimo vožtuvus (neteisioginis įpurškimas). Atsidarius įsiurbimo vožtuvams, degalų ir oro mišinys įsiurbiamas į cilindrus. Įpurškiant prieš įsiurbimo vožtuvus, galima naudoti mažą įpurškimo slegį. Išjungus variklį, degalų slegiui sistemoje tam tikrą laiką neleidžia nukristi degalų akumuliatorius. Taip išvengiama garų kamščių susidarymo ir lengviau vel paleisti variklį. Sistemos slegio reguliatorius palaiko pastovų 4,8 bar degalų tiekimo (sistemos) slegį. ... Failo pavadinimas | Benzino ipurskimo sistemos paskirtis [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 30 puslapių
 - Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
- Zubavičius
- 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |