Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Vairo sistemos diagnostika
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Vairo sistemos diagnostika

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Vairo trapecija. Tarpuvėžis ir bazė. Vairavimo sistema. Vairavimo sistema. Ratų išvirtimas. Priežiūra ir diagnostika. Diagnozavimo priemonės. Vairavimo mechanizmo tarpelio tikrinimas. Ašies išmatavimas. Optinis ratų geometrijos patikrinimas. Ratų geometrijos eiga. Diagnozavimo priemonės schema. Techninės charakteristikos, diagnozuojamo objekto patikros tvarka. Automobilio priekinės ašies posūkio pirštų sujungimų. Tikrinimas įtaisu KI-4892. Automobilio priekinių ratų nustatymo kampų. diagnozavimas stendu KI – 4872. Priekinių ratų suvedimo tikrinimas liniuote. PRIEKINIO TILTO DIAGNOZAVIMO STENDAS KI-4872 17. Bendros žinios. Kompiuteriniai ratų geometrijos tikrinimo stendai. Diagnozavimo priemonių privalumai ir trūkumai.

Ištrauka

Vairo trapecija
1 pav. pavaizduota vairo trapecijos sanda¬ra. Skersinė trauklė jungia vairuojamųjų ratų posūkio svirtis.
Vairo trapecijos paskirtis — vairuojamuosius ratus pasukti taip, kad visi automobilio ratai riedėtų apie sukimosi centrą M.
Dėl to išvengiama ratų slydimo posūkio metu,
gaunamas geresnis kontaktas su atraminiu
paviršiumi.
2 pav. galima matyti, kad bendras ratų sukimosi
centras M gaunamas tuomet, kai vairuojamieji
ratai pasukti skirtingais kampais.
Posūkio metu ratas, riedantis vidiniu apskritimu, pasukamas didesniu kampu, negu ratas, riedantis išoriniu apskritimu.
Kuo didesnis ratų pasukimo kampas, tuo mažesnis automobilio posūkio spindulys.
Vairuojamų ratų padėtys
Automobilio dinaminės savybės priklauso nuo vairuojamų ir nevairuojamų ratų padėties. Jos priklauso nuo:
• tarpuvėžio ir bazės,
• ratų suvedimo,
• ratų išvirtimo,
• apriedėjimo spindulio,
• skersinio šerdesų pasvirimo,
• išilginio šerdesų pasvirimo,
• ratų pasukimo kampų skirtumo.
1.2 Tarpuvėžis ir bazė
Tarpuvėžiu vadinamas atstumas tarp vieno til¬to ratų padangų centrų atraminėje plokštumoje. Kai naudojami dvigubi ratai, matuojamas atstu¬mas tarp dvigubų ratų vidurinių taškų.
Lengvųjų automobilių tarpuvėžis būna nuo 1300 iki 4500 mm, o bazė — nuo 2300 iki 2800 mm (3 pav.).
Baze vadinamas atstumas tarp priekinių ir užpakalinių ratų centrų.
Kuo didesnis tarpuvėžis ir bazė, tuo geresnės automobilio saugumo savybės, ypač atliekant posūkius. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-29
DalykasInžinerijos kursinis darbas
KategorijaInžinerija
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis1.93 MB
AutoriusVanitus
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasS. Nagurnas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vairo sistemos diagnostika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • S. Nagurnas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą