Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Inžinerija>Geležinkelio inžinerija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Geležinkelio inžinerija

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Užduotis. Aiškinamasis raštas. Žemėlapis. Sprendimas. Geležinkelio trasos tarp punktų P ir G projektavimas. Trasos planas (brėžinys). Geležinkelio išilginis profilis. Kelio išilginis profilis (brėžinys). Traukinio traukos charakteristikos. Traukos skaičiuotės rezultatų lentelė. Traukinio traukos charakteristikos (brėžinys). Išvados.

Ištrauka

Projektuodami trasos planą, turime atsižvelgti ir įvertinti tam tikrus reikalavimus: projektuojama trasa turi būti kuo trumpesnė, turėti kuo mažiau lūžio taškų ir mažų spindulių kreivių, neturi būti gadinamas kraštovaizdis, ardoma žemės geologinė sandara; visi sutikti keliai ir upės, jei jie negali būti apeiti, turi būti kertami kuo statesniu kampu. Reikia siekti išvengti kirsti miškus, jei to padaryti neįmanoma, kirsti kuo mažesnius jų plotus. Trasa bus tuo ekonomiškesnė, kuo ji bus trumpesnė ir kirs kuo mažiau vandens telkinių.
Duotame žemėlapyje trasuoju geležinkelio variantus. Visais atvejais trasa prasideda taške P ir baigiasi taške G. Atlikus trasų palyginimą pagal kriterijus, pasirenku tinkama trasos variantą.
Parinkęs trasą skaičiuoju trasos pradžios, pabaigos, lūžio taškų koordinates, trasos atkarpų ilgius, jų direkcinius kampus, rumbus, parenku kreivių spindulius.
Kreivių spindulį parenku pagal techninius reikalavimus (priklausomai nuo kelio kategorijos mano atveju projektuojamo kelio kategorija III, tai R1 =2000 m.(). Tangentes, kreivės ilgį, bisektrisę, priematį skaičiuoju pagal atitinkamas trigonometrines formules. (Virsmo kreivės neprojektuojamos, nes kreivės spindulį parinkau priklausomai nuo kelio kategorijos ir leistinų greičių).
Pagal šiuos duomenis, braižau trasos planą masteliu l: 250 . Trasa piketuojama, ją sudalinant į piketus kas 100 metrų.
Braižant išilginį kelio profilį atsižvelgiu į jau suprojektuotą trasos planą, kad apskritiminės kreivės neitų per didelio nuolydžio tieses, kur gali susidaryti didelės išcentrinės jėgos. Išilginio profilio pagrindiniai elementai yra žemės paviršiaus linija ir projektinė linija. Projektinę liniją braižau atsižvelgdamas į techninius reikalavimus: užtikrinti kontrolinių taškų fiksuotumą (trasą kertančių kelių bei pradžios ir galo taškus), leistiną nuolydį (kaip duota sąlygoje, nuolydis iki 6 °/oo), pylimų aukščius, iškasų gylius ( ne aukštesnius/gilesnius kaip 10 metrų) . Kelius ir kanalus trasa turi kirsti 90o kampu, vietose kur to padaryti negalima, jie kertami 30o ar 60o kampu. Išilginiame profilyje taip pat pateikiami duomenys apie trasos planą, žemės paviršių, projektinę liniją, darbų aukščius bei vietovės situaciją. Esami lauko keliukai uždaromi, nes laikomi nereikšmingais.
Nubraižęs išilginį kelio profilį pereinu prie lokomotyvo traukos skaičiavimo.
Lokomotyvo traukos skaičiuotei naudoju grafiką Fs = f(v); iš jo išskaičiuoju traukos jėgą varžos jėgas, važiavimo laiką, traukinio masę, atliekamą darbą ir t.t. (Traukinio važiavimo greičio priklausomybės nuo kelio grafike, nuolydžiuose neįvertinu horizontalių kreivių spindulių - nuolydžių neredukuoju). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-14
DalykasInžinerijos kursinis darbas
KategorijaInžinerija
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis578.12 KB
Autoriuskristoote
Viso autoriaus darbų54 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasR. Rezgaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasAplinkos inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gelezinkelio inzinerija [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • R. Rezgaitis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą